Hliníkové výrobky pro domácnost očekávají boom
22.2.2018 -
Kategorie: Články z medií
autor: Petr Miller,
přečteno: 322x
Zprávy z průzkumu trhu předpovídají v kategorii kuchyňského nádobí a potřeb růstovou míru 20 až 45 procent.
V celosvětovém měřítku se domácnosti a výrobci kuchyňského průmyslu, kteří do této doby spíše preferovali nerezovou ocel a další materiály, opět zaměří na hliník zejména pro jeho lehkost a prakticky nekonečnou recyklovatelnost. Díky pokrokům v nátěrových technologiích bude trh v následujících letech růst trvale. Významným vývozcem hliníkových výrobků pro domácnost je Francie, následovaná Německem.
Během posledních tří let, od roku 2015 do roku 2017, vyvezla Francie 80657,5 tun kuchyňských potřeb z hliníku. Objem vývozu dosáhl nejvyšší hodnoty v roce 2016 - 28695 tun. Od té doby pozvolna vývoz klesá. V roce 2017 činil odhadovaný objem vývozu stejné komodity 27595 tun. V roce 2018 se odhaduje, že celkový vývoz kuchyňských potřeb z hliníku se ve Francii dále sníží a to přibližně na 25380 tun a hodnota exportu se bude pohybovat kolem 285 milionů USD v porovnání s 300 miliony USD v loňském roce.
Francouzský hliníkový kuchyňský trh se vyznačuje přítomností některých významných značek jako Le Creuset a La Cornue. Francie vyváží své produkty do zemí jako Alžírsko, Austrálie, Pobřeží slonoviny, Bahrajn, Belgie, Spojené arabské emiráty, Spojené království, USA a různé země jihovýchodní Asie.
Do prostoru globálních hliníkových kuchyňských potřeb vstupuje mnoho nových výrobců. Aby mohli efektivně konkurovat tradičním výrobcům a globálním hráčům, musí hledat mezery a nové nápadité styly. Nejnovější technologie a inovace, tak jako v každém odvětví, budou rozhodujícím klíčem k jejich růstu.
Zdroj: Alcircle